US Paseo Club Forum - Powered by XMB

Not logged in [Login ]
Go To Bottom

Search
[Next Page]
hellllooooooooooooo
Wow. Flashback
3/16/19 at 01:56 PM
by: riko666
YAY ITS ALIVE!!
Did anyone write anything in that year?
6/5/11 at 12:00 PM
by: riko666
3 Door Paseo ?
no such thing as a 3 door, they probably had no other option on the site (i.e. they only have a togg ...
1/9/09 at 03:15 PM
by: riko666
Geminiye & Insaneintenti0n's 'new' '97 Convertible Paseo
last picture rocks Bribri :love:
1/6/09 at 03:40 AM
by: riko666
Madcat + Cheshires '92 Paseo
[quote][i]Originally posted by Madcat[/i]
[quote][i]Originally posted by riko666[/i]
just buy the ...
1/3/09 at 03:00 AM
by: riko666
Sick Cat = Poor GFresh
Here in Saudi, they transferred the female cat outside cause it was in constant heat and kept peeing ...
1/3/09 at 02:56 AM
by: riko666
Happy New Year!
in the middle of the desert with some friends, was pretty ok I guess. But yeah, happy new years to y ...
1/2/09 at 04:36 AM
by: riko666
SSSSSSNNNNNNNNNNOOOOOWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!
shit man, how could they have cleared in one day and then this? Wish you and your family the best of ...
12/25/08 at 03:49 AM
by: riko666
X-mas swag
i don't find it too depressing (other than the, not having a significant other to share it with thin ...
12/24/08 at 08:33 PM
by: riko666
Performance Chips???
and don't get put off by what I've spent...I was stupid for at least $20,000 :P

But yeah, if you' ...
12/19/08 at 05:12 AM
by: riko666
SSSSSSNNNNNNNNNNOOOOOWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!
[quote][i]Originally posted by GFresh[/i]

Wonder how she'd feel if the party turned to be just me ...
12/18/08 at 07:52 AM
by: riko666
Performance Chips???
[quote][i]Originally posted by insaneintenti0n[/i]

just get a turbo. [/quote]

*Cough* Ironyyyy ...
12/18/08 at 07:26 AM
by: riko666
SSSSSSNNNNNNNNNNOOOOOWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!
[quote][i]Originally posted by psijoe[/i]
HAHA...Wait...What's snow?;) [/quote]

Joe my love, did ...
12/18/08 at 07:25 AM
by: riko666
Motorsports are dying
Why you have to remind me Devvy...considering I'm doing a Motorsport Engineering degree :( The outlo ...
12/17/08 at 09:24 PM
by: riko666
SSSSSSNNNNNNNNNNOOOOOWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!
nope Devvy, fly out on the 23rd :)

The snow we had before, has now turned into incessant rain sin ...
12/13/08 at 06:50 AM
by: riko666
SSSSSSNNNNNNNNNNOOOOOWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!
my neighbours apparently used to ski down the hill years ago!
12/11/08 at 12:42 PM
by: riko666
SSSSSSNNNNNNNNNNOOOOOWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!
haha, no way, you guys too??!

[IMG]http://i6.photobucket.com/albums/y226/riko666/Cynos%20pictures ...
12/11/08 at 12:26 PM
by: riko666
I jizz in ma pants
I concur
12/10/08 at 11:35 PM
by: riko666
Madcat + Cheshires '92 Paseo
ah right fair enough Jimmeh, I guess I scored lucky then!
12/9/08 at 07:31 PM
by: riko666
Madcat + Cheshires '92 Paseo
just buy the tool on eGay, I did, worked a treat
12/9/08 at 02:54 PM
by: riko666
Madcat + Cheshires '92 Paseo
"....Yeeeeah..."

Haha :D. That's real odd, and on start up I get a similar noise but it seems to ...
12/8/08 at 03:13 PM
by: riko666
Madcat + Cheshires '92 Paseo
good stuff, simple but STRONG setup! What you doing for management, boost control...handling? :)
12/6/08 at 01:18 PM
by: riko666
tap tap
I'm with Jimmeh...sucks to hear you have to be in such company Greg, really feel for you.

In your ...
12/6/08 at 12:31 PM
by: riko666
Madcat + Cheshires '92 Paseo
1.5?! Oh babe!

Damnit, when is it my turn :(...actually...almost paid off the new turbo setup now ...
12/6/08 at 12:27 PM
by: riko666
tap tap
ditto ^^^
12/5/08 at 06:54 AM
by: riko666
[Next Page]

  Go To Top

Powered by XMB
Developed By The XMB Group © 2001-2008
[Queries: 11] [PHP: 77.3% - SQL: 22.7%]